Gå til hovedindhold

Danmark Spiser Sammen

Tak for de mange hyggelige fællesspisninger under Danmark Spiser Sammen i uge 17.

Nåede du ikke af sted, eller vil du gerne nyde mere mad i godt selskab? Så tag et kig i vores eventkalender via linket Det sker i folkehusene nedenfor.

Folkehusene inviterer til fællesspisninger hele året rundt – og vi støtter selvfølgelig op om Danmark Spiser Sammen igen i uge 45.

Velkommen indenfor!

Fællesspisninger i folkehusene

Find mange flere fællesspisninger og fællesskaber omkring mad i folkehusenes eventkalender:

Om Danmark Spiser Sammen

Danmark Spiser Sammen er en national kampagne, der sætter fokus på at danne nye fællesskaber og bekæmpe ensomhed gennem fællesspisninger. Kampagnen kører hvert år i uge 17 og uge 45 og er startet af Folkebevægelsen mod Ensomhed.